piątek, 27 lutego 2015

Pudełko na biżuterię/ Box for the jewellery

Witajcie. Dzisiaj mam dla Was coś ciekawego z serii DIY, a mianowicie instrukcję jak wykonać pudełeczko na kolczyki czy pierścionki. Można je zrobić na prawdę niskim kosztem  i w krótkim czasie. Możemy wykonać je dla siebie bądź na prezent. Ja poniższe pudełeczko mam zamiar podarować mamie. Tak więc zaczynamy:




                                             CO BĘDZIE NAM POTRZEBNE?



1. Pudełeczko (moje pochodzi z ozdób świątecznych, ale świetnie nada się np. pudełeczko z czekoladek Ferero Rondnoir LINK DO CZEKOLADEK)
2. Lakier do paznokci, aby wizualnie pasował do całości. Ja wybrałam złoty z racji ze pudełeczko jest złote.
3. Linijka
4. Rurki do napojów
5. Nożyczki
6. Materiał do owijania rurek. Powinien być o dość gruby i mięki. ( Ja użyłam materiału ze starej welurowej bluzy. Polecam tez materiał z prześcieradła frotte.)



                                            INSTRUKCJA WYKONANIA PUDEŁKA:



    1. Ucinamy kilka rurek na szerokość pudełka.
                               2. Wycinamy kawałki materiałów na szerokość
                            obciętych rurek by kilka razy je owinąć.

                                  3. Owijamy rurki wyciętymi materiałami.
                                          4. Układamy je ciasno w pudełku.
                                                                            5. By ukryć lekko nierówne końcówki obcinamy
                dwie rurki na długość pudełka i umieszczamy je
                                            po bokach.


                                        6. By pasowały do całości i ładnie wyglądamy
                                 malujemy  je lakierem do paznokci.


A oto gotowe pudełeczko:



      A to pudełeczko które zrobiłam rok temu. Do niego właśnie wykorzystałam stare prześcieradło frotte oraz pudełeczko z czekoladek Ferrero Rondnoir.

 



Mam nadzieje, że mój pomysł Wam się podoba. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Fajne, zapraszam do nas :) obserwuję :) www.stankoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Gratuluję pomysłowości ;-)
    Zapraszam do siebie: http://sprawdz-to.blogujacy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ! muszę kiedyś takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pudełeczka na biżuterie!! Cudowne

    OdpowiedzUsuń