sobota, 4 kwietnia 2015

Opinia- Lakier Revlon Colorstay

Ostatnio wyczytałam w jakimś czasopiśmie, że tej wiosny w świecie mody królować będą na paznokciach między innymi wszelkie odcienie koloru Nude. Skoro tak, mam pewną propozycję dla każdego, kto oczekuje by lakier do paznokci był trwały. Jest to lakier Revlon Colorstay.  Moj kolor to Bare Bones 300. Kupiłam go za mniej niż 10zł na kosmetykizamerki.pl.







Kilka słów o produkcie:
 "Innowacyjny lakier do paznokci, który zapewnia wyjątkowo trwały kolor i żelowy połysk - nawet do 11 dni!
Zainspirowany żelowymi lakierami z salonów, pozwala uzyskać wyjątkowo błyszczący kolor bez lampy UV. Technologia ColorStay natychmiast tworzy na płytce ochronną warstwę, która zabezpiecza lakier przed odpryskiwaniem. Łatwy do usunięcia, delikatny dla paznokci. Unikalny pędzelek zapewnia równomierną aplikację, bez smug."


Po takim opisie możnaby uznać, że lakier jest wręcz idealny, ale znalazłam w nim kilka wad, którymi się z Wami podzielę.                                                                    Na początek kilka zdjęć:

 

                                                                      Moja opinia

Plusy: - Flakonik jest całkiem duży. Zawiera 11,7ml lakieru.

- Jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość a cały paznokieć jest pokryty. Malując na początku zrobiłam właśnie ten błąd i nałożyłam zbyt grubą warstwę z przyzwyczajenia. Przez to lakier nie mógł wyschnąć i musiałam pomalować od nowa.

- Ładnie się rozprowadza. Ma wygodny pędzelek.

- Jest bardzo trwały. Myślę, że w czasie świątecznych porządków, gotowania, szorowania podłóg większość lakierów nie podołałaby. Revlon Colorstay z kolei starł się jedynie delikatnie na czubkach i to nie na wszystkich paznokciach!

- Kolor Bare Bones 300 bardzo mi się podoba, przypadł mi gustu :). Jest delikatny i subtelny.

Minusy:- Ma niestety okropny zapach. Czuć go później w całym pokoju.

- Trzeba uważać przy malowaniu, by tak jak pisałam wyżej nie nałożyć go zbyt dużo, bo wtedy strasznie wolno schnie i wszystko się na nim odbija.

- Moim zdaniem ma dość rzadką konsystencję
Mimo jego wad polecam Wam serdecznie zakup, gdyż uważam, że jego trwałość niweluje wszelkie wady.

A Wam jak się podoba?

Do następnego!


5 komentarzy:

  1. O wlasnie Revlon, bo kiedys juz gdzies czytalam na temat tej firmy i ze niby dobra. Fajnie jest w koncu jakas recenzje produktu preczytac. Az chyba sama wypróbuje ten lakier :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Myślę, że zakup nie byłby zmarnowany :).

      Usuń
  2. To prawda, i pasuje do wszystkiego :).

    OdpowiedzUsuń