piątek, 25 września 2015

Jak ozdobić ścianę?


Witajcie! Niestety po dłużej przerwie, ale z jakże ciekawymi pomysłami ! Przygotowałam dzisiaj dla Was ciekawe pomysły mające na celu zagospodarowanie ścian w naszych domach. Z racji, że uwielbiam zdjęcia są to właśnie pomysły związane z nimi. 

Mam takie postanowienie, że raz w roku przebieram zrobione zdjęcia i wywołuję, a później umieszczam w albumie. Uważam, że wywołane zdjęcia mają swój urok i milej jest po nie sięgnąć i przeglądać, a co za tym idzie wspominać to, co już minęło :). 








 Na koniec mam dla Was ciekawy pomysł  z serii "zrób to sam" znaleziony w sieci, który zamierzam wkrótce wykonać :) !



"Potrzebne nam będą:

-  słoik z ciekawym wieczkiem,
-  duże zdjęcie,
-   olej roślinny,
-  warto dodać jakąć roślinę,



Wkładamy zdjęcie do słoika i zalewamy go do pełna olejem roślinnym. Za zdjęciem umieszczamy jakąś ciekawą gałązkę, czy roślinkę. Dobrze prezentują się iglaste krzewy, ponieważ ich gałązki są gęsto zarośnięte. Olej nie zniszczy zdjęcia, a jego żółtawy kolor doda efekt sepii. W efekcie zdjęcie wygląda na wiekowe."

Gdy go wykonam również postaram się go Wam pokazać. Co więcej, jestem w trakcie tworzenia własnej ramki "kolażu", którą mam zamiar umieścić w moim pokoju, ale o tym w następnym poście :).

1 komentarz:

  1. U mnie w domu są plakaty w ramkach, napisy i inne ciekawe dodatki :) prezentują się pieknie

    OdpowiedzUsuń