czwartek, 29 października 2015

Artego- genialny pakiet!

Witajcie! Niestety, z racji licznych obowiązków związanych ze studiami posty, które zaplanowałam nieco się opóźniają.  Jednak w końcu udało mi się znaleźć wolną chwilę, by napisać dla Was recenzję obłędnego zestawu kosmetyków do włosów - Artego, który udało mi się wygrać w ostatnim czasie za pośrednictwem Porozmawiajmy o włosach.  Na wstępie chciałabym ślicznie podziękować całemu zespołowi, za tak fajną nagrodę! :) Kosmetyki niesamowicie mi się podobają i piszę to całkowicie szczerze! Od pierwszego użycia moje włosy były gładkie, lśniące i uniesione, a przede wszystkim pięknie pachniały :).  
 Po pierwsze spodobało mi się już samo opakowanie zestawu, które widać na powyższym zdjęciu. Całkiem niespotykany sposób otwierania jak dla mnie. Aż miło jest zaglądnąć do środka! Jak najbardziej na plus :). 


 Zestaw zawierał :

1. Nawilżający kremowy szampon do włosów wzbogacony o olejki: Tsubaki, arganowy i kameliowy oraz proteiny jedwabne o zapachu ekstraktów roślinnych.
Przeznaczony jest do wszystkich rodzajów włosów.



W moim doznaniu szampon okazał się bardzo przyjemny w użyciu. Pachnie ładnie i nie bardzo intensywnie, co również jest dużą zaletą. Łatwo się pieni i rozprowadza na włosach. Co więcej sprawia, że włosy są znacznie bardziej nawilżone i elastyczne. Lepiej się układają. 

2. Nawilżająco-odżywcza maska do włosów wzbogacona o olejki takie same jak i szampon



Maska również spisała się na medal! Sprawiła, że włosy po wysuszeniu były miękkie i błyszczące. Maska ma kremową konsystencję. Opakowanie może wyglądać na nieco małe, ale w rzeczywistości wystarczy niewielka ilość maski, by rozprowadzić ją na pasmach włosów. 

3. Kremowa i przeciwutleniająca odżywka do włosów bez spłukiwania, która również w składzie zawiera wyżej wymienione olejki i proteiny. Nawilża ona włosy i odżywia. Stanowi ochronę przed promieniowaniem UVA oraz wysoką temperaturą, tak więc chroni włosy podczas prostowania czy suszenia. 

Jest to delikatna odżywka w sprayu, dlatego nie obciąża włosów i wystarczy na bardzo długo. Co więcej niesamowicie ułatwia rozczesywanie. Osobiście przy rozczesywaniu włosów po umyciu zawsze mam ogromny problem. Bardzo się plątają i przez to wiele z nich się łamie. Powyższa odżywka miło mnie zaskoczyła, gdyż włosy rozczesałam z ogromna łatwością. Wystarczyło kilka psiknięć! Warto dodać też, że ułatwia prostowanie włosów. 

4. Nawilżające serum, również zawierające powyższe olejki i proteiny. Nadaje włosom miękkość i gładkość. Po nałożeniu włosy pięknie się błyszczą i są miłe w dotyku. 



Jest to olejek z pompką. Wystarczą około 2-3 krople, by rozprowadzić olejek na włosach, więc jest bardzo wydajny.
Jestem bardzo zadowolona i zdecydowanie polecam każdemu ten zestaw! :)






7 komentarzy:

  1. super;) jestem strasznie ciekawa jak u mnie sprawdziłyby się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbowanie, szczególnie olejku ! :)

      Usuń
  2. Świetnie! Sama się zastanawiałam nad tymi produktami do włosów, ale jednak jeśli chodzi o pielęgnacje to na tę chwilę używam czegoś innego. Jak wykończę to na pewno sięgnę po olejek od nich. :)
    Wyglądasz ślicznie!

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, olejek jest świetny! I pięknie pachnie <3 !

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw :) Twoje włosy wyglądają na zdrowe i witalne :)

    OdpowiedzUsuń