piątek, 4 grudnia 2015

Nowości od Panetne !

Witajcie. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować pakiet innowacyjnych odżywek Pantene w piance, które mam przyjemność testować.

"Nowa Lekka Odżywka w Piance Pantene - 100% odżywienia i 0% obciążenia"

Zestaw testowy dla mnie zawierał:


Odżywkę w piance- "Większa objętość" - dla matowych i obciążonych włosów, po których jak zapowiada producent włosy będą widocznie zdrowsze i pełne objętości.

Odżywkę w piance- "Aqua Light" - dla cienkich i łatwo przetłuszczających się włosów. Po jej użyciu włosy są widocznie zdrowsze i lekkie

Odżywkę w piance- "Intensywna regeneracja" - dla włosów cienki, zniszczonych. Po jej użyciu włosy są odżywione, jedwabiście miękkie i lekkie.

Odżywkę w piance- "Lśniący kolor" - tak jak podpowiada nazwa, dla włosów farbowanych, po niej jak zapowiada producent włosy stają się błyszczące, zdrowe i pełne życia


- Szampon Pantene "Intensywna regeneracja" 

Moja opinia na temat odżywek: 

Wypróbowałam wszystkie otrzymane odżywki na własnych włosach, z wyjątkiem  odżywki "Lśniący kolor", gdyż nie mam farbowanych włosów, więc moja ocena nie byłaby obiektywna. Tę odżywkę podarowałam mamie, która jest z niej zadowolona.
Ma ona cienkie i farbowane włosy, a odzywka Pantene w piance, nie obciąża ich co jest bardzo korzystne, a także podkreśla ich kolor.


Oceniając odżywkę "Większa objętość" muszę powiedzieć, że jak najbardziej nie obciąża ona włosów. Zaraz po umyciu i wysuszeniu są uniesione i miękkie. Niestety efekt nie utrzymuje się zbyt długo, przynajmniej na moich włosach. Suszenie pod włos jest konieczna dla utrzymania dłuższego efektu.

Odnośnie odżywki 
"Aqua light" to właśnie ona, wraz z odżywką "Intensywna regeneracja" najbardziej przypadły mi do gustu, z racji że moje włosy są zniszczone częstym prostowaniem i suszeniem. Moje włosy były po nich miękkie, lśniące i wyraźnie odżywione.

Każda odżywka ma taką samą konsystencję. Wygląda jak normalna pianka do włosów :).  Pierwsze użycie wydaje się nieco dziwne, gdyż każdy przyzwyczajony jest, że odżywka ma kremową konsystencję. Nie jest to jednak żadna wada, lecz po prostu innowacyjna wersja odżywki do włosów :).


Na zdjęciu ukazana jest instrukcja użycia odżywki. Nie różni się zbytnio od użytkowania odżywkek o tradycyjnej konsystencji.


 
 













Mój zestaw zawierał również 10 próbek dla koleżanek, które w większości po wypróbowaniu również były zadowolone i 


ucieszyły się, gdyż mogą 
zakupić odżywkę oryginalnych rozmiarów o 
30% taniej dzięki kuponom rabatowym, które również otrzymałam w zestawie. Cena detaliczna odżywki 180ml to 13,99 zł. 
 



   A oto zestaw otrzymanych kosmetyków w całej okazałości:







 

1 komentarz:

  1. Attractive section of content. I just stumbled upon your blog
    and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.

    Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you
    access consistently quickly.

    My blog post; clash of clans hack no survey no download no activation code

    OdpowiedzUsuń