sobota, 23 maja 2015

Inspiracje z sieci

Witajcie! W dzisiejszym poście mam dla Was kilkanaście inspiracji DIY czyli "zrób to sam" :). Mam nadzieję, że zachęcą Was do działania, stworzenia czegoś samodzielnie. Daje to niesamowicie wiele radości i satysfakcji. Być może któryś pomysł zainspiruje Was do zrobienia prezentu dla Waszych Mam? Przypominam, że już wkrótce obchodzić będziemy ich piękne święto :). Samodzielnie wykonany prezent często stwarza więcej radości, niż taki kupiony w sklepie. Przypominam o pomyśle na pudełko na biżuterię : LINK i  zachęcam Was jeszcze raz bardzo gorąco!
         



 




    








3 komentarze:

  1. Słoiczki -lampiony sama robiłam :) wyszły mi świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję je zrobić w najbliższym czasie :).

      Usuń
  2. Wiele rzeczy które pokazałaś są mega piękne. Ja w swoim domu widziałabym te drzewko różane

    OdpowiedzUsuń