niedziela, 10 maja 2015

Nowy przepiękny lakier!


Za radą stylistów, którzy oprócz kolorów nude, które proponowałam kilka postów wcześniej (LINK) tej wiosny polecają nam także lakiery w kolorze chociażby czerwieni. W ramach tego mam Wam do zaprezentowania mój nowy lakier do paznokci "Life" odcień nr 87. Może nie do końca widać to na zdjęciach, ale moim zdaniem przypomina on truskawkę, co bardzo mi się podoba, bo nigdy nie miałam lakieru o takim odcieniu. Do jego zakupu skusiła mnie cena w Superpharm, gdyż w ramach promocji kosztował mnie on około 3 zł.                                                            


- gama kolorów tych lakierów jest ogromna!       
- kolor soczysty
- ładnie się rozprowadza, ma smukły pędzelek
- niska cena

Myślę, że warto mieć go w swojej kolekcji! Polecam.

Jak Wam się podoba?
   











3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor do paznokci, ja ostatnio użyłam bladego różu z firmy Eveline :). Pozdrawiam

    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne, przeglądy kosmetyków i informację na temat domowej pielęgnacji ciała
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca i jest zbiorowiskiem pomysłów różnych blogerek
    http://zastosowanieziol.blogspot.com/ zastosowanie ziół w kosmetyce i medycynie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor wpadnij do mnie i zobacz co tam ciekawego u mnie sie dzieje

    OdpowiedzUsuń