niedziela, 1 marca 2015

Opinia - lakier do paznokci Sensique "Strong & Trendy Nails"

Witajcie. Na wstępie chciałam podziękować za przekroczenie liczby 800 wyświetleń bloga :). Mam nadzieje, że z dnia na dzień będzie ich coraz więcej. W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić opinię na temat mojego ostatniego zakupu, a mianowicie lakieru do paznokci firmy Sensique "Strong & Trendy Nails" (nr 145)

























                       Lakiery do paznokci z nowoczesną formułą tefpoly, która:
- przedłuża trwałość lakieru,
- pogłębia intensywność koloru,
- zapewnia efekt szklanego połysku.
Dostępny w 30 kolorach. Lakiery są bez toluenu który może wywołać podrażnienia i formaldehydu który
wykazuje działanie silnie alergizujące na skórę. W przypadku stosowania odżywek czy lakierów do paznokci może powodować przesuszenie skórek wokół paznokci i wysypki, a nawet onycholizę – oddzielenie płytki paznokciowej od łożyska. Paznokcie przybierają żółte, białe szare, brązowe, a czasem czarne zabawienie. Jest to niewątpliwie bardzo duży plus tych lakierów.




 


Osobiście mogę powiedzieć, że
- lakier jest wygodny w użyciu
- dobrze się rozprowadza
- kolor jest bardzo ładny i unikalny
- mam go już 4 dni i póki co trzyma się bez zarzutu
- cena jest niska
- ma ładny połysk

Gorąco polecam zakup tego lakieru :).  Myślę, że warto mieć go w swojej kolekcji. Zapraszam do obserwacji bloga ! Chętnie pooglądam Wasze blogi. Pochwalcie się nimi w komentarzach :).
Pozdrawiam.


8 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do kupna tego lakieru :) Świetnie się prezentuje!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Very cool !!! )))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo ładnie. Chyba go kupię, bo poszukuję lakierów, które nie schodzą z paznokci zbyt szybko. Gram na gitarze, więc taki lakier to dla mnie zbawienie. ;D
    W jakich sklepach jest dostępny?
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z lakierem, który utrzymałby się dłużej na moich paznokciach niż 2 dni. Bardzo chętnie go wypróbuję. Na dodatek ma śliczny kolor! <3

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, jak znajdę te lakiery gdzieś w sklepie to na pewno jakiś kolor sobie wybiorę :) Bardzo długo się utrzymują mi już po 2 dniach schodzi lakier ;/

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek jest cudny - wręcz idealny dla mnie :) a swoją drogą masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie i dziękuję bardzo za miłe słowa :)!

      Usuń