czwartek, 19 marca 2015

Wiosennie w pokoju, kwiat Azalea

Witajcie! Jak tam u Was? Wiosna naciera do nas wielkimi krokami!
Czas na wiosenne porządki, zmiany... :)
Z tej racji zdecydowałam się na zakup nowego kwiatu doniczkowego Azalea do mojego pokoju, by zagościł w nim wiosenny nastrój.  Jestem z niego bardzo zadowolona, gdyż kwitnie jak szalony! Aż miło popatrzeć. Może i Wam się spodoba? Kupiłam go jakiś miesiąc temu w Biedronce za około 12zł. Jak za taką cenę myślę, że warto. Polecam serdecznie. Oto kilka zdjęć :)





Co do darmowych gadżetów w ciągu ostatnich dni niestety słabiutko. Otrzymałam jedynie gazetkę Klubu Lego:



Teraz zabieram się za przeglądanie Waszych blogów. Miłego wieczoru!


2 komentarze:

  1. śliczny kwiatek, ja niestety nie potrafię o nie dbać, więc nie jest to opcja dla mnie. :(
    pozdrawiam,
    http://kalorkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń