niedziela, 15 marca 2015

Stylizacja, gadżety, lakiery...

Witajcie! Przepraszam, że dość długo nic nowego nie dodawałam, ale w ostatnich dniach wszystko mi to utrudniało. Po pierwsze zepsuł mi się aparat, a po drugie rozłożyła mnie choroba, więc ostanie kilka dni spędziłam w łóżku. Co więcej 9 marca obchodziłam moje 20-te urodziny. Zaskakujące jak ten czas szybko leci... To trochę smutne, że nie ma się już tej końcówki "naście", no ale nic na to niestety nie poradzimy. Dzisiejszy post będzie nieco inny jak te do tej pory. Nie mam wprawy w blogowaniu. Wciąż eksperymentuję. Chciałabym pisać o tak wielu rzeczach, ale nie wiem, czy aż taka różnorodność Was nie odrzuci. Myślę, że w każdym razie warto spróbować.
Co dziś nowego? A mianowicie to, że dodaję po raz pierwszy zdjęcia na których widnieje moja osoba. Mam nadzieję, że się nie przestraszycie :P. Ogólnie post będzie różnorodny, gdyż chciałabym nadrobić ten zastój, gdy nie mogłam nic udostępnić. Na początek moja wiosenna stylizacja. Zdjęcia robione niestety telefonem, gdyż był to czas gdy aparat był w naprawie.



(sweterek- Esmara)

A oto lakier do paznokci jakiego użyłam:



A na koniec darmowe gadżety które ostatnio otrzymałam:
Przewodnik po Białych Górach (White Mountains) - pasma górskiego w Ameryce Północnej oraz mapa.




A teraz zagadka. Od kogo dostałam te gadżety? Ciekawa jestem czy zgadniecie.


(smycz, długopis, brelok, pocztówka, notesik)

Pozdrawiam! Dajcie znać czy post Wam się podobał :). 

6 komentarzy:

  1. PIS :p też dostałam:) ładna jesteś:) post ciekawy!

    frikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lakier do paznokci, prześliczny kolorek :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny lakier!*.*
    Post mi się spodobał:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne paznokcie! Kolor jest świetny :)

    http://more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń