piątek, 27 marca 2015

Trampki jak Vansy

Witajcie! Dzisiaj chcę Wam pokazać mój nowy zakup, jakim są trampki wyglądające jak znane wszystkim Vansy. Kupiłam je po bardzo okazyjnej cenie. Jedynie 22,90zł w sklepie internetowym czasnabuty.pl  LINK. Często robię zakupy w tym sklepie. Można kupić tam często ładne buty, różnego rodzaju i w niskiej cenie. W asortymencie sklepu znajdują się też piękne torebki. Jeśli ktoś nie chce wydać dużej kwoty na Vansy myślę, że to idealny substytut. Osobiście uważam, że trampki zakupione w czasnabuty.pl są na prawdę ładne i wygodne, a co więcej wyglądają na trwałe. Idealne na wiosnę. Jeśli również macie ochotę je sobie sprezentować oto link do nich: LINK. Znajdziecie tam trampki w innych kolorach. Moje są granatowe, ale z tego co widzę trampki w tym odcieniu już się skończyły. Oto kilka zdjęć:

3 komentarze:

  1. Trampki bardzo fajne, najbardziej podoba mi się w nich kolor, czekam na uzupełnienie koloru granatowego! :)

    Obserwuje(jako:Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super trampki, ważne ze wygodne :) idealne na lato i rzeczywiście na pierwszy rzut oka jak vansy :)
    angelinacosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę nie mój styl ale najważniejsze że wygodne.

    OdpowiedzUsuń